

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Na karcie każdego produktu znajduje się informacja o jego dostępności:
- BRAK (sprzedane) – chwilowo 0 sztuk w magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@craftstyle.pl lub telefonicznie: 517215314; możesz ustawić sobie także "powiadom o dostępności" - w momencie, kiedy produkt ponownie pojawi się w ofercie otrzymasz jednorazowe powiadomienie na e-mail
- NA STANIE – produkt dostępny od ręki w ilości dostępnej w magazynie
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.
Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Średnio czas potrzebny na realizację zamówienia przez Sklep wynosi od 2 do 5 dni roboczych, w zależności od rodzaju i ilości zamawianych produktów + szacowany czas potrzebny dostarczenie przez przewoźnika tj ok 1 dzień roboczy.
Jakie występują formy dostawy?
Zamówienia wysyłamy przesyłką kurierską z doręczeniem do końca następnego dnia roboczego. Wysyłki ze sklepu i doręczenia odbywają się od poniedziałku do piątku;
lub do paczkomatu. Przewoźnik twierdzi, że 98% przesyłek trafia do paczkomatu już następnego dnia roboczego od momentu nadania.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Przesyłka kurierska przy przedpłacie wynosi 17,00 zł
Przesyłka kurierska w gabarycie B (bardzo długie pióra) 20,00 zł
Opcje dodatkowo płatne:
- pobranie 6,50 zł
- płatność przez PayPal +3,5% wartości zamówienia
Paczkomat 15,50 zł
Uwaga! Niektórych produktów nie można wysłać do paczkomatu ze względu na rozmiar.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- przelew on-line, w tym możliwość zapłaty kartą płatniczą przez Przelewy24
- PayPAL (opcja płatna 3,5% wartości zamówienia)
- płatność za pobraniem,
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Tak. Opłacone zamówienia można odebrać osobiście w Wołominie w godzinach popołudniowych (17,00-20,00).
Poczekaj na zmianę statusu swojego zamówienia aż będzie "gotowe do odbioru" a następnie umów się na odbiór.
Niestety nie ma możliwości płatności przy odbiorze.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu i kliknięciu "użyj". Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Jak korzystać z kodów rabatowych dowiesz się pod tym LINKIEM
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak.
Na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę Vat. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury.
Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: sklep@craftstyle.pl lub telefonicznie w godzinach pracy: 517215314.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - mailowo sklep@craftstyle.pl lub telefonicznie: 517215314.
Nie można anulować zamówień już zrealizowanych lub przekazanych przez Sklep przewoźnikowi.
Gdzie jest moja przesyłka?
W momencie wysyłki zamówienia otrzymasz informację mailową wraz z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia. Skorzystaj z tego linku aby zlokalizować swoją przesyłkę lub skontaktuj się z przewoźnikiem podając numer listu przewozowego
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, należy spisać protokół szkody z kurierem, a następnie skontaktować się z nami mailowo: sklep@craftstyle.pl lub pod numerem telefonu: 517215314.
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt - skontaktuj się z nami w celu wymiany lub zwrotu.
Możesz także skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość i odesłać produkt w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy >> TU
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
Formularz odstąpienia od umowy znajduje się pod tym LINKIEM